4. razred - Z. Balog: Kje kdo spi
5. razred - E. Farjeon: Fred
Pri ocenjevanju se upošteva jasna izgovorjava besed, doživeto pripovedovanje, upoštevanje ločil in znanje besedila. Na govorni nastop naj se učenci skrbno pripravijo.
Pazi ...
izogibaj se najpogostejših napak, kot so pretiho govorjenje, sključena drža, pretirana uporaba mašil, neupoštevanje končnih in nekončnih ločil ...
Kriterij 1 napaka – odl (5) 2, 3 napake – pdb (4) 4, 5, 6 napak – db (3) 7, 8, 9 napak – zd (2) 10 napak in več – nzd (1) | J1: jasno izgovarja besede J2: v glavnem jasno izgovarja besede J3: tu in tam nejasno izgovarja besede J4: še komaj jasno izgovarja besede J5: nejasno izgovarja besede D1: doživeto recitira besedilo D2: nekoliko manj doživeto recitira besedilo D3: manj doživeto recitira besedilo D4: monotono, nedoživeto recitira pesem | L1: razgiban ritem govorjenja L2: nekoliko manj razgiban ritem govorjenja L3: nekoliko monoton ritem govorjenja L4: zelo monoton ritem govorjenja Z1: besedilo zna brez napak Z2: besedilo zna z manjšo napako Z3: besedilo zna z nekaj napakami Z3: besedilo zna z večimi napakami Z5: besedila ne zna ali z veliko napakami |
Ni komentarjev:
Objavite komentar
Vabljeni h komentiranju ...